공지사항
[안내] 서비스 일시 접속장애에 대한 사과문
카페 관리자     2020.08.02 15:49:40

안녕하세요. 
No.1 가상자산 플랫폼, 빗썸입니다.

먼저 금일 접속지연으로 서비스 이용에 큰 불편을 겪으셨을
회원님들께 진심으로 사과의 말씀을 드립니다.

13시50분경 접속자 급증으로 인한 트래픽 증가로 인하여,
일시적으로 모바일웹, 앱 및 PC를 통한 사이트 접속이 지연되었으며

현재는 긴급조치를 통해 서비스가 정상화 되었습니다. 

빗썸은 원활한 거래환경 제공을 위하여  
상시 모니터링 및 즉각적인 대응을 통해 회원님들이 
보다 안전하게 서비스를 이용하실 수 있도록 최선을 다하겠습니다. 
 
다시한번 서비스 이용에 불편을 드린 점 대단히 죄송합니다. 




Fellow Bithumb Users,
This is No.1 Digital Asset Platform, Bithumb.

First of all, regarding the server connection failure caused by a sudden heavy increase of transaction
volume and high number of users at about 1:50 pm, we sincerely apologize to you.

Due to temporary traffic increase , some services of mobile web/app and PC are being delayed.

Currently all services are in a stable condition.

Bithumb is monitoring our services at all times and taking
necessary measures to provide safe and secure services.

Bithumb will always strive to better serve our customers.


Again we sincerely apologise for the inconvenience caused.


[입출금]이더리움 클래식(ETC) 입출금 일시 중...
2020.08.01
[신규서비스] 5차 예치 상품 오픈 안내
2020.08.03